Algemene Ledenvergadering 2024

bijeenkomsten ikoon website

Kom je donderdag 21 maart 2024 ook naar de algemene ledenvergadering?

Peter Kreukniet heeft ons uitgenodigd om dit jaar de algemene ledenvergadering in de gemeente Dordrecht te houden. Je bent vanaf 9:30 uur van harte welkom in het Dordrechts Museum aan de Museumstraat 40 in Dordrecht. Het inhoudelijke programma duurt van 10:00 uur tot 16.00 uur. Aansluitend wil het bestuur jullie uitnodigen voor een netwerkborrel.

Wij zullen eerst een aantal vaste punten behandelen zoals: de goedkeuring voor het jaarverslag 2023, de begroting 2024 en bestuurssamenstelling. Verzekeringsbeleid presenteert hun nieuwe opgeleverd stuk.

Voor deze dag hebben we weer een aantal goede sprekers gevonden over interessante en actuele onderwerpen.

In de ochtend nemen Carlijn van Helmond en David Schelfhout van adviesbureau AEF ons mee met het thema “Schadeafhandeling in Nederland: lessen uit Zuid-Limburg en Groningen”. Na de lunch hebben we een afvaardiging van Willis en Hienfeld bereid gevonden een presentatie te geven over de kunstverzekering.

Overnachten is mogelijk volgens de geldende regeling: Deelnemers die verder dan ca. 200 km, dan wel ± 2 uur moeten reizen vanaf hun woonplaats, kunnen gebruik maken van de door VPO geboden mogelijkheid om de nacht voorafgaand aan de bijeenkomst op kosten (bijdrage max. € 150,00) van VPO te overnachten. LET OP! De gereserveerde kamers zijn op. Je dient nu zelf iets te regelen.

Kom je met het OV naar Dordrecht. Het Museum ligt in het centrum op ongeveer 15 minuten wandelen van het station.Je kan ook vanaf het NS-station Dordrecht de QBuzz bus naar ‘Centrum Dordrecht’ (één halte) nemen. Vanaf de bushalte is het ca. 7 minuten wandelen naar het museum.

Als je met eigen vervoer komt, dan kun je parkeren in P1 Parking Drievriendenhof/Dordrecht Centrum, Korte Kolfstraat 235, op 200 meter loopafstand van het museum. Deze parkeergarage is 7 dagen per week, 24 uur per dag geopend. Let op: voer in je navigatie niet Museumstraat in maar Korte Kolfstraat 235, om onnodig omrijden te voorkomen.

Wij kijken er naar uit om met jullie van deze dag weer een succes te maken.

Aanmelden kan via onze website: VPO Nederland